Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».
Терміни повернення та обміну
Повернення та обмін продуктів можливе протягом 14 днів після отримання продукту покупцем.
Поворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення товарів належної якості
Відповідно до законодавства, Ви маєте право протягом 14 днів повернути чи змінити товар. Повернення та обмін здійснюються за рахунок покупця.
Умови повернення та обміну:
- якщо товар не використовувався;
- збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики;
- збережено розрахунковий документ з датою продажу
При розірванні договору купівлі-продажу продавець зобов'язаний провести розрахунки із споживачем, виходячи з вартості товару на час його купівлі та повернути всю суму у день розірвання договору. Якщо продавець товару (магазин) не має можливості провести виплату коштів відразу, то за домовленістю сторін він може повернути кошти не пізніше ніж протягом семи днів.
Обмін придбаного товару здійснюється протягом 2-х робочих днів (за умови наявності аналогічного) після отримання товару у відділенні Нової Пошти.
Якщо у наявності не виявиться аналогічного товару, покупець має право обрати інший товар на таку ж суму або на повернення коштів.
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.